COMPRA LLIBRES ONLINE JULIOL

OBERT EL PERÍODE COMPRA LLIBRES, CAMISETES I/O DESSUADORES

Des del 25 de juny fins al 20 de juliol podeu comprar els llibres dels vostres fills i filles per al curs 2022/23.

(Pels que us sigui impossible la compra al juliol hi haurà una segona compra al setembre, però si la feu llavors els nens no tindran els llibres a l'inici de curs)

La compra de samarretes i/o dessuadores de l'escola es fa a través del proveïdor BOTIGA ARPUBA en el mateix període que la compra de llibres.

Els llibres els trobaran els nens a l'escola el primer dia lectiu, únicament per aquells que han demanat ONLINE en aquest termini de juliol.

Com fer la compra

En el document "GUIA RESUM COMPRA" trobareu informació detallada de com s'ha de fer aquesta compra pas a pas des de la pàgina web de Llibrestext (www.llibrestext.com). La pàgina està adaptada a tota mena de dispositius mòbils (telèfons, tauletes, etc..).  Bàsicament, haureu de fer la reserva / compra dels llibres per cada nen/curs, Llibrestext enviarà les comandes a l'escola la primera setmana de setembre i els membres de l'AMPA les distribuiran a les classes.  Els nens trobaran el seu paquet de llibres a l'aula el primer dia d'escola.  S'ha de tenir en compte que hi haurà dues condicions de compra diferenciades amb codis de reserva diferents:

1. Reserva de llibres per nens empadronats a Cornellà: codi 22589.
  2. Reserva de llibre per nens que no estan empadronats a Cornellà (p.ex: Palol, Porqueres, Banyoles, etc..): codi 222589.

Per què serveixen els codis? Aquests codis diferenciats serveixen per aplicar els diferents descomptes als empadronats a Cornellà del Terri a partir de beca llibres i gratuïtat de les agendes escolars.

Si teniu dificultats durant la compra dels llibres, us preguem que us poseu en contacte amb Llibrestext a través de correu electrònic (incidencies@llibrestext.com) o bé trucant al 972 527 427. Serà imprescindible que els hi pugueu facilitar el número de centre (22589 per als alumnes empadronats a Cornellà del Terri i 222589 per a la resta d'alumnes) així com el número de reserva en què heu tingut la incidència.

Si algú no pot o té dificultats per fer la compra online es pot posar en contacte amb l'AMPA a través de la bústia de correu llibres@ampavalldelterri.cat i buscarem un dia per ajudar-vos a fer aquesta compra.

El projecte de socialització de llibres

A partir de setembre de 2016 l'AMPA ha impulsat el programa anomenat socialització de llibres. Amb aquest programa es promociona el reciclatge de llibres, allargant la vida útil d'aquests, les famílies paguen un 'lloguer' corresponent a la part proporcional de la vida útil del llibre, aproximadament un 25% del cost, per fer ús d'aquest llibre durant el curs.

Què trobareu a la fitxa de reserva dels llibres?

• Els llibres del curs.
  • Quota de socialització (per llibres socialitzats per aquell curs).
  • L'agenda escolar (gratuïta pels empadronats a Cornellà).
  • La quota de l'AMPA (25€ per família) que serveix per poder gaudir de la compra de llibres online, extraescolars i totes les activitats i millores que realitza l'AMPA.

REGISTRE DE SOCIS

La Llei 7/1997 d'associacions estableix en el seu Article 24, Obligacions documentals de l'Associació, que tota associació ha de portar un llibre de registre dels associats i associades. En aquest sentit necessitem la vostra col·laboració per a gestionar el registre del present curs, per la qual cosa hauríeu d'accedir al següent enllaç Registre socis curs 2022-2023  i complimentar les dades que us requerim necessàries per formalitzar aquest registre.

També us volem informar que cada persona associada té dret a un vot en l'assemblea general, si algun membre de la vostra família està interessada en poder participar i votar en les assemblees de l'AMPA pot adquirir la condició d'associat complimentant el següent document Document inscripció soci curs 2022-2023 que s’haurà d’enviar signat i escanejat a l’adreça de correu electrònic: llibres@ampavalldelterri.cat i fent efectiva la quota d’associat corresponent.