COMPRA LLIBRES SETEMBRE ON-LINE

OBERT PERIODE VENTA LLIBRES SETEMBRE

 

Del 1 de setembre fins al 8 de setembre qui no heu fet la reserva de llibres el mes de juliol podeu comprar els llibres dels vostres fills i filles per al curs 2021/22. 

L'empresa que ho gestiona, Llibrestext, intentarà que la comanda arribi al més aviat possible, però no garanteix que els llibres arribin el primer dia de classe.

 

Com fer la compra

En el document "GUIA RESUM COMPRA" trobareu informació detallada de com s'ha de fer aquesta compra pas a pas des de la pàgina web de Llibrestext (www.llibrestext.com). La pàgina està adaptada a  tot tipus de dispositius mòbils (telèfons, tauletes, etc..).  Bàsicament, haureu de fer la reserva / compra dels llibres per cada nen/curs, Llibrestext intentarà que la comanda arribi el més aviat possible, però no garanteix que els llibres arribin el primer dia de classe. S'ha de tenir en compte que hi haurà dues condicions de compra diferenciades amb codis de reserva diferents:

  1. Reserva de llibres per nens empadronats a Cornellà: codi 20589.
  2. Reserva de llibre per nens que no estan empadronats a Cornellà (p.ex: Palol, Porqueres, Banyoles, etc..): codi 202589.

Perquè serveixen els codis? Aquests codis diferenciats serveixen per aplicar els diferents descomptes als empadronats a Cornellà del Terri a partir de beca llibres i gratuïtat de les agendes escolars.

Si teniu dificultats durant la compra dels llibres, us preguem us poseu en contacte amb Llibrestext a través de correu electrònic (incidencies@llibrestext.com) o bé trucant al 972 527 427. Serà imprescindible que els hi pugueu facilitar el número de centre (20589 per als alumnes empadronats a Cornellà del Terri i 2092589 per a la resta d'alumnes) així com el número de reserva en la que heu tingut la incidència.

Si algú no pot o té dificultats per fer la compra on-line es pot posar en contacte amb l'AMPA a través de la bústia de correu llibres@ampavalldelterri.cat i buscarem un dia per ajudar-vos a fer aquesta compra.

El projecte de socialització de llibres

L'AMPA de la Vall del Terri tenia en marxa un programa de reciclatge de llibres que va acabat el Juny 2015. A partir de setembre de 2016 comença un nou programa anomenat socialització de llibres. Quina diferència hi ha entre els dos programes? Doncs mentre que amb el reciclatge les famílies pagaven una bona part de l'import del llibre i un cop passat el curs, i si el llibre es retornava en condicions, es reemborsava l'import en la propera compra; amb la socialització es passa a pagar un lloguer un xic més baix per fer ús d'aquest llibre durant un curs, però no es retorna aquest import com solia passar amb el reciclatge.

Què trobareu en la fitxa de reserva dels llibres?

  • Els llibres del curs.
  • Quota de socialització (per llibres socialitzats per aquell curs).
  • L'agenda escolar (gratuïta pels empadronats a Cornellà). 
  • La quota de l'AMPA (20€ per família) que serveix per poder gaudir de la compra de llibres online, extraescolars i totes les activitats i millores que realitza l'AMPA.

 

Us recordem també que la compra de dessuadores i samarretes de l'escola es pot fer únicament al web o a la botiga ARPUBA de Banyoles. Trobareu més informació a la nostra web.