Estructura

JUNTA DIRECTIVA

Després de  l'assamblea extraordinària que va tenir lloc el dia 3 d'octubre de 2019 amb motiu de renovar o dissoldre l'AMPA per aquest curs 2019-2020, la junta ha estat formada per:

 

 • Presidenta en funcions: Mireia Muela
 • Vicepresidenta: Anna Delgado
 • Secretari: Àngel Prat
 • Sots-secretària: Laura Ayats
 • Tresorera: Mariona Bosacoma
 • Vocals: Xavier Dublino, Olga Obiols, Raquel Galera, David Pont

 

 COMISSIONS

Per tal d'agilitzar la feina de l'AMIPA, per algunes activitats concretes es constitueixen comissions.

Les comissions que hi ha actualment en funcionament són les següents:

 

  • Menjador

     Es duu a terme la tasca de contacte i control de l'empresa contractada, seguiment de les incidències que es puguin ocasionar durant el curs, execució de millores en la gestió i en les pròpies instal·lacions dels menjador.

Responsables: Mireia Muela, Neus Prat i Laura Ayats

 

  • Extraescolars 

      Aportació de propostes i organització dels horaris de les extraescolars, fer el seguiment de possibles incidències que puguin aparèixer durant el curs. 

Responsables: Anna Delgado, Raquel Galera i David Pont

 

  • Acollida Matinal

      Organització de l'acollida matinal, fer el seguiment de possibles incidències que puguin aparèixer durant el curs. 

Responsables: Olga Obiols i Laura Ayats

 

  • Quina, Colònies i festes

     Quina:el dia de Nadal organitzem tots plegats per preparar, any rere any, la Quina. És la base dels nostres ingressos, per això és molt important per nosaltres que hi participeu. Hem de donar-vos les gràcies un any més per haver-hi assistit. També aprofitem per donar les gràcies a tots els col·laboradors. 

Responsables: Tots els membres de la Junta

 

  •     Colònies i Festes

Coordinació amb els monitors (Centre d'Esplai Sant Pere -CESP) per organitzar les colònies de Setmana Santa. Des de l'AMIPA es gestionen les inscripcions i els cobraments.

Festes: programació i gestió de les festes que s'organitzen des de l'AMPA: carnestoltes i festa de final de curs.

 

Responsables: Anna Sibecas i Olga Obiols

 

  • Comunicació

      Establir un nou sistema de comunicació amb la comunitat educativa: Newsletter,mailing, gestió dels continguts del web de l'AMiPA, xarxes socials, gestió del mail info@ampvalldelterri.cat

Responsable: Mercè Surroca i Àngel Prat

 

  •  FAPAC i subvencions

      Relacions i contacte amb la Federació d'AMPES de Catalunya (de la qual en formem part com associats) , fer un seguiment i control de les subvencions a les cuals podem optar, així com la presentació i justificació de les mateixes.

Responsable: Mireia Muela

 

  •  Venda de llibres online i samarretes

       Gestió de la venda de llibres a través de l'empresa Llibrestext. L'empresa proporciona un aplicatiu on els pares i mares fan les seves compres online i després l'AMIPA s'encarrega de la logística. Això vol dir obrir albarans, preparar llibres per a cada curs i distribuir-los directament a cada aula sense que els pares hagin de preocupar-se d'anar a una botiga presencialment i sense fer cap cua.

Responsable: Anna Sibecas, Mariona Bosacoma i Àngel Prat

 

  • Esportiva

     Col·laboració amb el Consell Comarcal en la organització anual del Cross Comarcal i el Viatge Esportiu Comarcal (VEC), activitats dirigides al foment de l'esport a les escoles i amb participació de les famílies.

Responsables: Xavier Dublino

 

Altres activitats on participem

- Fira de l'all: anualment a Cornellà del Terri se celebra la Fira de l'all. L'AMIPA hi fa una petita col·laboració organitzant la Fira infantil del desembaràs.

- Festa de final de curs: anualment, per acomiadar els alumnes de 6è, des de l'AMIPA s'organitza la festa de final de curs. Es fan jocs i activitats adreçades des dels més petits fins als més grans. Els alumnes de 5è posen un bar per tal de fer diners per a l'excursió de final de curs.

- Sant Mer: l'AMIPA col·labora aportant les botifarres que es mengen els nens i les nenes aquest dia. És un dia molt especial i molt cansat per a tots!